ETX-15SP
- וופר DVX בגודל 15 אינץ’ לחבטות מירבית
- מגבר כוח 1800 W Class-D עם משולב FIR-Drive DSP
- 134 dB שיא SPL
- הגדרת DSP מיוחדת מראש לביצועי קרדיואידים אמיתיים על פני כל רוחב הפס ההפעלה
- כוס עמוד משולבת (הכנסה והברגה) לשימוש עם דגמי ETX Powered Loudspeaker במגוון רחב
- גלגלים נשלפים
יצרן | |
---|---|
סדרה | |
סוג | |
אופן הגברה | |
עשוי מ | |
צבע |
ASK AN EXPERT
המומחים המוכשרים שלנו מוכנים לעזור!
תמיכה טכנית
כל מה שצריך לחוויה מושלמת!
משלוחים
צרו איתנו קשר למשלוח לכל חלקי הארץ!
סאב-וופר 15 אינץ׳ אקטיבי
Frequency Response (-3 dB) | 37 Hz – 150 Hz¹ |
Frequency Range (-10 dB) | 32 Hz – 180 Hz¹ |
Maximum SPL | 134 dB peak² |
Power Rating | 1800 W |
LF Transducer | DVX3159A 380 mm (15 in) |
Low Pass Frequency | Adjustable 80 Hz, 100 Hz, 120 Hz, 150 Hz |
Connectors | (2) XLR/TRS Combo Jack and (2) XLR link Output |
Enclosure | 18mm Plywood with EVCoat |
Grille | 16AWG steel with powdercoat |
Dimensions (H x W x D) | 471 mm x 576 mm x 825 mm (19 in x 23 in x 32 in) |
Dimensions (H x W x D) | without casters ,471 mm x 576 mm x 692 mm (19 in x 23 in x 27 in) |
Net Weight | 41.7 kg (91.9 lb) |
Shipping Weight | 46.8 kg (103.2 lb) |
Power Consumption | 100 – 240 V~, 50 – 60 Hz, 1.6 – 0.8 A³ |
מהו סאב וופר קרדיואידי? למה אני צריך אחד?
. הסאבים עושים את אותו הדבר בכיוונים מנוגדים. אז בעוד שאנחנו מדברים על קרדיואיד כשאנחנו דנים בדפוסי איסוף מיקרופון ומראים את הדיאגרמה היפה בצורת לב, אנחנו יכולים ליישם את אותו רעיון על דוברים ולדבר על דפוסי פיזור.
Basically Omni
כמעט כל הרמקולים הם כיווניים במידה מסוימת, אז אנחנו לא טורחים לקרוא להם קרדיואידים, אבל סאב-וופרים זה סיפור אחר. כולם בדרך כלל כל-כיווניים בגלל חוקי הפיזיקה. כדי להפוך תדר אודיו לכיווני, אנחנו צריכים שתהיה לנו קופסה שקרובה בגודלה לאורך התדר שאנו מנסים להשפיע עליו. מכיוון ש-100 הרץ הוא באורך של כ-11 רגל, אין זה סביר שתיבה המשנה שלך כל כך גדולה. זה אומר שסאב מוציא בערך אותה רמה בכל כיוון.
החיסרון
הכל-כיווניות הזו יכולה לגרום לנו לכמה כאבי ראש. כשאנחנו מקימים במה, אנחנו מקפידים בדרך כלל לשמור את הקופסאות העליונות מול המיקרופונים כדי שלא נצטרך להילחם עם פידבק, ובדרך כלל אנחנו שמים את הסאבים ממש מתחת לקופסאות העליונות. זה שומר אותם מיושרים בזמן ובשלב עם הקופסאות העליונות שלנו.
אם יש לך יותר מתת אחד על הבמה כי אתה רוצה יותר בס, הם גם ייטו להפריע אחד לשני. יהיו מקומות בחדר שהבס מבטל, או מתחזק הרבה יותר, כי תדרים נמוכים התחברו. זה יכול לקרות כתוצאה מהפרשי תזמון בין תדר נמוך ישיר או מהשתקפויות שכיחות יותר מכיוון שהתדר הנמוך יוצא מכל כיוון. בנוסף, האנרגיה הזו מצטברת ומתגלגלת על הבמה. זה יכול לגרום לבמה חלולה להדהד, לגרום לחומרה של התוף לרעוש ולהפוך את החיים לאמללים בדרך כלל.
A Directional Solution
הקונספט אינו חדש. זה הוצע למעשה במאמר בסוף שנות ה-50, ומהנדסי סאונד יוזמים מרכיבים מערכי סאב-וופר במשך כמה עשורים כדי להפוך את החומר בתדר נמוך לכיווני יותר. הם משלבים כמה סאבים שונים ומכוונים את התזמון על ידי הזזת המיקום קדימה ואחורה או שימוש בהשהיה אלקטרונית. על ידי חישוב קפדני של המיקום, הם יכולים להפוך את הבס לכיווני יותר על ידי שילוב של פאזה ומיקום משנה. אתה יכול לקחת כמה סאבים ולהעביר אותם על הבמה בעצמך כדי לשחק עם הרעיון. אם ערמת אותם זה על גבי זה כשאחד פונה לכיוון הלא נכון, היית בערך באמצע הדרך.
קונפיגורציות סאב קרדיואידי עם ה-ETX-15SP
מצב א:
מצב ב:
מצב ג:
על חברת Electro-Voice
Electro-Voice נוסדה בשנת 1927 ומוקדשה לבניית מערכות חיזוק קול ומיקרופונים מאז שנות ה-30. המשרד, שבסיסו במקור באינדיאנה, ארה”ב, נחשב לאחד מחלוצי התעשייה ופיתח טכנולוגיות חדשות רבות שעדיין נמצאות בשימוש היום. לדוגמה, סליל ביטול המהום שלהם היה לא רק אבן דרך לבניית מיקרופונים, אלא גם היה במקורם של הטנדרים ההומבוקריים שעדיין משתמשים בהם בגיטרות רבות. בהיסטוריה הארוכה של החברה, Electro-Voice הרחיבה כל העת את ההיצע שלה ומוכרת היום מגוון רחב של מוצרים למשימות חיזוק קול משלב כניסה ועד רמות מקצועיות.